לאחר החרם של רבוע כחול על ערוץ 10 בטענה לכאורה כי קיים עיסוק נרחב ואוהד מדי בערוץ לרמי לוי, שידר הערוץ אתמול (ג') פרומו לתחקיר על לוי שישודר בקרוב.
בערוץ 10 דוחים מכל וכל את הטענה כי התחקיר נולד על רקע החרם הפרסומי, וטוענים כי למעשה מדובר במעקב אחר לוי בחצי השנה האחרונה.
כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", רשת מגה של רבוע כחול הורידה את כל הפרסום בערוץ 10 בשווי מיליוני שקלים, לאחר שבתוכנית "המדריך למיליון הראשון" הופיע סיקור אוהד במיוחד ללוי עצמו ולרשת רמי לוי שיווק השקמה.
על-פי גורמים בתעשייה, המחאה שהובילה להפסקת הפרסום של מגה בערוץ 10 נובעת מטענות נמשכות של גורמים בחברה על התייחסות אוהדת במשדרי החדשות של ערוץ 10 לרמי לוי.
בימים האחרונים, אף שלח מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, מכתב למנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד, בו הוא קורא לו לחזור בו מהחלטתו ומצהיר כי הערוץ לא ייכנע לחרם מסוג זה.
והנה, יום למחרת שודר בתוכנית "לילה כלכלי" קדימון לתחקיר שאמור לעסוק ברמי לוי במסגרת התוכנית "המקור". ל"גלובס" נודע כי בחודשים האחרונים ליווה העיתונאי ישראל רוזנר את לוי בעבודתו. למרות שלא מדובר בכתבת תחקיר במתכונת רגילה, במסגרת ההתלוות ללוי עלו מספר נושאים שעשויים להציגו באופן לא חיובי בהכרח. מדובר בין היתר בנושאים הקשורים להיותו חבר מועצת עיריית ירושלים ולהתנהלות מול עובדיו.
מערוץ 10 נמסר: "מערכת 'המקור' מכינה כתבה על רמי לוי במשך חודשים ארוכים, כפי שניתן לראות בכתבה. בכתבה יש גם חלקים תחקיריים. להכנת הכתבה או שידורה אין שום קשר לחרם שהוטל או לא הוטל על ערוץ 10 - חרם שמערכת התוכנית לא היתה מודעת לו עד לפרסומו ב'גלובס'".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.