ענקית המזון הישראלית אסם , בהנהלת גזי קפלן, פרסמה הבוקר (ה') את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2010. מחזור המכירות של אסם ברבעון השלישי הסתכם בכ-986.15 מיליון שקל, לעומת כ-881.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 11.9%.
המכירות לשוק המקומי ב-9 החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-2.35 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-2.08 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 13.4%.
הגידול במכירות של קבוצת אסם לשוק המקומי נובע מצמיחה אורגנית במכירות הקבוצה בישראל בשיעור של 3.5% וכן מרכישת מטרנה, אשר תרמה 9.9% לגידול במכירות.
הגידול במכירות בשוק המקומי לווה בעליה בפלחי השוק של מרבית הקטגוריות שבהן פועלת הקבוצה, והוא הושג למרות עיתוי חגי תשרי.
הרווח התפעולי לפני הכנסות אחרות של הקבוצה ברבעון השלישי הסתכם בכ-134.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-126.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 6.0%.
הרווח ברבעון השלישי הסתכם בכ-90.76 מיליון שקל, לעומת 89.11 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 1.8%.
בניטרול הכנסת המסים החד-פעמית שהיתה בתקופה הקודמת, הגידול ברווח הינו גבוה יותר ועומד על 17.7%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.