קבוצת סקאל משיקה ימי מכירות מיוחדים בנוסח Black Friday בארה"ב.
במסגרת המהלך, הרשתות השונות בקבוצה - סקאל ספורט, אמפוריום, נאוטיקה, טימברלנד, קנת קול ו-bebe - יהיו פתוחות עד חצות ויציעו הנחות של עשרות אחוזים.
ימי המכירות יהיו בסוף השבוע הקרוב.
סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, חיים סקאל, מסר כי "מדובר ביום שופינג רחב, שנוצר כמהלך שיווקי שנועד להגדיל את המכירות באופן משמעותי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.