רשת חנויות הנוחות Yellow ומפעל הפיס רכשו את החסות על העונה הקרובה של תוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת, שתעלה לשידור בשבוע הבא.
על-פי הערכות בענף, חברת Yellow שילמה מעל לחצי מיליון שקל על החסות, שתכלול באנר של כוס קפה עם צאתו של המודח השבועי מהבית "האחר הגדול".
בנוסף, מיד לאחר צאתו של המודח השבועי מהבית הוא יגיע לסניף Yellow הקרוב לביתו הפרטי, שם ישתה קפה ויקיים שיחה עם כתב של אתר mako.
מפעל הפיס שילם על הספוט שיופיע בהדחה כ-150 אלף דולר, כך להערכת גורמים בענף. בבאנר יהיה כתוב: "נכון, כבר לא תגיע לגמר, לא תזכה במיליון של התוכנית - אבל זכית בפרס ניחומים מתנת חישגד. בואנה, חישגד זה אחלה כסף".
בנוסף, כמתנת ניחומים יזמין מפעל הפיס את המודח השבועי לחופשה בארץ.
כמו כן, חישגד תנפיק מיליון וחצי כרטיסי גירוד חדשים תחת השם "חישגד האח הגדול". סכום הזכייה המקסימלי מהכרטיס יעמוד על 50 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.