בתחילת אוגוסט התחברה א' לחבילת הטריפל של HOT. לאחר ניתוקים חוזרים ונשנים של האינטרנט, ובעקבותיהם מצעד טכנאים שלא הצליחו לפתור את הבעיה, ביקשה א' להתנתק מהחבילה ולחזור למצבה הקודם כמנויית ערוצים בלבד.
כדי לנתק אותה ללא קנסות נדרש אישור מהממונים, אך זה התקבל בשל הנסיבות. ואולם, בפועל המשיכה החברה לחייב את א', והיא מצאה את עצמה נאבקת במשך חודשים על קבלת החזר של מאות שקלים. הרוטינה קבועה: נציג השירות מבטיח כי הכרטיס יזוכה, אולם בפועל הוא מחויב שוב ושוב כרגיל.
באחת הפניות, על אף כל ההבטחות, נאמר לא' כי הזיכוי המבוקש "לא אושר" - מבלי לנמק מדוע.
רק בעקבות פניית "גלובס" התעשתו ב-HOT והעבירו לא', באיחור לא אלגנטי, את מלוא הסכום.
תגובת HOT: "על-פי בדיקתנו, כל פניותיה של הלקוחה בגין תקלות טופלו. בהתאם לבקשתה היא נותקה משירותי האינטרנט. מכיוון שהובטח לה כי לא תחויב בגין התחייבות, נדאג לזכותה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.