חברת טמפו פרסמה את תוצאותיה הכספיות ל-9 החודשים הראשונים של 2010. טמפו משקאות סיימה את 9 החודשים ברווח נקי של כ-42 מיליון שקל, זאת לעומת רווח נקי של 27.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (זאת בנטרול השפעת הפחתת עודפי עלות בתקופה המקבילה אשתקד) - גידול של כ-51.37%.
ברבעון השלישי רשמה החברה רווח נקי של 17.07 מיליון שקל, לעומת רווח של 15.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-12%.
מכירות טמפו משקאות הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-763.4 מיליון שקל, לעומת 628.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2009 - גידול של כ-22%. ברבעון השלישי מכירות החברה הסתכמו בכ-284.2 מיליון שקל, המהווים גידול של כ-18% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
מכירות מגזר המשקאות הקלים הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-390.5 מיליון שקל, זאת לעומת 287.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 36%, הכולל זו השנה הראשונה את הפצת משקה האנרגיה XL.
המכירות של מגזר יקבי ברקן הסתכמו בתקופה בכ-131.05 מיליון שקל, לעומת 117.54 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 12%.
הרווח הגולמי של טמפו משקאות ב-9 החודשים הראשונים של 2010 הסתכם בכ-338 מיליון שקל, המהווים כ-44% מההכנסות, לעומת רווח גולמי של 276 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, המהווים גם הם כ-44% מההכנסות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.