בתום פיילוט בן שנה עם חברת הסטארט-אפ קומיוניטייק, משיקה סלקום שירות תמיכה חינמי בשלט רחוק - על-ידי נציגי שירות שיוכלו לראות מרחוק את צג המכשיר שבידי הלקוח ולהציע סיוע בתקלות, בתפעול ובהדרכה חזותית - ללא צורך בהגעה למרכז השירות.
במהלך 2011, מבטיחים בחברה, יורחב שירות התמיכה מרחוק גם לשירות עצמי מסביב לשעון באתר סלקום.
השירות החדש יציע ללקוחות אפשרות לקבל הסברים מנציגי השירות ישירות על גבי מכשירם האישי באמצעות תפעול מרחוק, ולקבל תדרוך באמצעות הצבעה גרפית על גבי מסך הטלפון והפעלת רצף פעולות מוגדר מראש, כגון הזנת הגדרות, כניסה מהירה לתפריטים ועוד.
המנוי מקבל הודעת SMS עם קישור להורדת היישום למכשירו ומאשר את התחברות הנציג, ולאחר מכן הופך המכשיר זמין לתמיכה מרחוק על-ידי הנציג. עם סיום מתן השירות, ההתחברות למכשיר נפסקת, והלקוח מקבל עדכון על כך בהודעה נפרדת.
תהליך השימוש בשירות, מדגישים בסלקום, נעשה תוך שמירה על פרטיות הלקוח לאורך כל הדרך ונעשה בהסכמתו המלאה.
המכשירים בהם יתמוך השירות החדש, נכון לעכשיו, הם בלקברי Blackberry 9000 , 9700 ,Curve 8310; מגוון רחב ממכשירי נוקיה; סוני אריקסון VIVAZ; HTC יTytn II; IMATE יJASJAM; מוטורולה Q9 וסמסונג (GALAXY, SGH-i900 (Omnia.
"לקוחות רבים מחזיקים היום מכשירים מתקדמים ואינם יודעים כיצד למצות את היכולות הטכנולוגיות שלהם", אומר מאיר בראב, סמנכ"ל השירות בסלקום, "והסיוע בתפעול המכשיר מרחוק יאפשר להם באופן ידידותי, נוח ובזמן שיבחרו למצות את יכולות המכשיר אותו רכשו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.