דו"ח פנימי של מבקרת הפנים של רשות השידור הפסיק את הקמפיין הפרסומי לקידום קול ישראל בעיתונות.
ל"גלובס" נודע כי עם סיום החלק הראשון של הקמפיין, שנמשך כחודש, תכננו ברשות השידור לצאת לחלק השני שלו, שאמור היה להתמקד ברשת ג' וב-FM88.
עם זאת, באחרונה יצא דו"ח של מבקרת הפנים איתנה גרגור, אשר תהתה לגבי אישור העסקאות ומתחה ביקורת באשר לתחומי האחריות ברשות לאישור קמפיין שכזה.
את הקמפיין ניהלה חברת שפ"מ, אשר מנהלת את מסעות הפרסום על בסיס עסקאות בארטר מול עיתונים וגופי תקשורת אחרים. את עסקאות הבארטר מבצעת שפ"מ עצמה כזכיינית, כאשר העיתונים מקבלים בתמורה לפרסום המודעות זמן פרסום בשידורי קול ישראל.
הקמפיינים נהגו על-ידי מנהל קול ישראל, אריה שקד, ומטרתם היתה לקדם חשיפה של רשת ב' לקהלים צעירים ולבלום את ההידרדרות בהאזנה לרשת ג' ולרשת ד' של קול ישראל.
בדו"ח של מבקרת הפנים, אשר הופצה טיוטה ממנו, נכתב כי הגורמים המוסמכים לאשר עסקאות מסוג זה לא היו מעורבים בהליכי קבלת ההחלטות, וכי ישנם כשלים בהתקשרות עם שפ"מ.
מרשות השידור נמסר בתגובה: "קמפיין הרשתות של קול ישראל הוקפא בשל מחלוקות עם שפ"מ על הוצאות ההפקה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.