משרד הפרסום רגב-קויצקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת טיב טעם - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס פובליסיס, ענבר-מרחב-שקד ודרורי-שלומי. תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ-10 מיליון שקל.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" לפני מספר שבועות, ועל רקע שינויי הבעלות, יצאה טיב טעם במכרז על תקציב הפרסום שלה, שטופל עד עתה במשרד GPS.
מכרז הפרסום היה חלק ממהלך כולל בתחום התקשורת השיווקית שערך המנכ"ל והבעלים של טיב טעם, חגי שלום.
מכרז נוסף נערך גם בתחום תקציב יחסי הציבור של הרשת. בתקציב זכה משרדה של דניאלה רייבנבך, שיטפל גם ברשת דומו ובמפעלי הקבוצה כולל מזרע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.