משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב מצטרף לגל המשרדים המטמיעים את תחום הדיגיטל במשרד. המשרד מצרף להנהלתו את רועי גפן, שישמש כראש זרוע הדיגיטל.
גפן משמש בימים אלה כמנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של בזק בינלאומי, והוא יהיה למעשה הראשון מבין ראשי הדיגיטל במשרדי הפרסום שבא מצד הלקוח. ניסיונו של גפן אינו רק בתחום הפרסום והדיגיטל. בכובעו השני הוא מוכר כחבר בלהקת "סינרגיה".
מגיע מבזק בינלאומי
גפן, בן 34, עבד במשך 8 שנים במשרדי פרסום, ביניהם באומן-בבר-ריבנאי ואשכנזי-זלצמן. בבזק בינלאומי הוא עבד כ-4 שנים, במהלכן הקים את תחום הדיגיטל וכן צורף לקבוצת החדשנות (Innovation Team) של החברה.
לדברי גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב, "כל משרדי הפרסום עוברים את התהליך שעברנו, ואני לא יכול להגיד עד עכשיו שנמצא המודל האולטימטיבי של עבודה בתחום הדיגיטל.
לדבריו, "אנחנו רוצים לבנות את המשרד לדיגיטל של מחר. המשמעות בדיגיטל היא להביא ללקוח ביזנס ולא רק להיות באינטרנט. היום זה לא מובן מאליו. דבר נוסף הוא הערבוב של פרסום ישן עם פרסום חדש, וזה עדיין נושא שלא נמצא לו פתרון אמיתי. העובדה שרועי בא מצד לקוח, דבר שטרם קרה במשרדים האחרים, תיתן לנו יתרון גדול".
לדברי סמסונוב, "גפן יתמודד עם האתגר עימו מתמודדים משרדי פרסום בארץ ובעולם - הטמעת תחום ותרבות הדיגיטל לתוך משרד הפרסום, במטרה להביא לשילוב המלא בין הפרסום המסורתי לשיווק האינטראקטיבי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.