קבוצת קידום, תחת המותג "קידום לך תצטיין", יוצאת במהלך אסטרטגי חדש במסגרתו היא משיקה זירת דיגיטל חדשה, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.
בעקבות השקת המהלך יגדל תקציב הפרסום של קבוצת קידום בשנת 2011 ב-20%.
המהלך החדש משלב בין פעילות תוכן בזירת פייסבוק ו-YpuTube לקמפיין פרסום רחב-היקף.
מטרת המהלך הוא הידוק הקשר עם מדריכי הפסיכומטרי של קידום והרחבתו אל מעבר למסגרת כיתות הלימוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.