מנכ"ל סונול הנכנס, ניר גלילי, מביא את הצוות שהלך איתו בשלמה SIXT: תקציב הפרסום של חברת הדלק יטופל במשותף ב-GPS וביורו ישראל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של סונול עמד ב-2008 על כ-3.8 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2009 הגיע התקציב לכ-5.7 מיליון דולר, וב-2010 הוא ירד מעט לכ-4.1 מיליון דולר במחירי מחירון.
סונול היא חברה-בת של גרנית הכרמל שבבעלות דוד עזריאלי. העברת תקציב הפרסום נעשית על רקע חילופי ההנהלה בסונול, במסגרתם מונה ניר גלילי, לשעבר מנכ"ל חברת הרכב שלמה SIXT, לתפקיד מנכ"ל סונול.
שלמה SIXT הוא לקוח של משרד הפרסום GPS, וכבר עם מינויו של גלילי לתפקיד היו הערכות בשוק כי התקציב יחליף ידיים. מערך הפרסום אותו ניהל ניר גלילי בשלמה SIXT היה מורכב מ-GPS במגזר הכללי ומיורו ישראל שטיפל ביחסי הציבור ובפרסום למגזרים.
רגב-קויצקי טיפל בתקציב סונול מאז אמצע שנת 2007, אז זכה בו במסגרת מכרז בו התמודדו 4 משרדי פרסום. המהלך המשמעותי ביותר שביצע המשרד עבור סונול היה תהליך המיתוג מחדש לרשת חנויות הנוחות Sogood שבבעלות סונול.
המשרד העלה אז קמפיין טלוויזיוני רחב-היקף תחת הסיסמה "יצאת חדש". הסרטון הציג מספר סיטואציות מחיי היום-יום של אנשים בשגרת היום המעייפת שלהם. לכל האנשים היה מפתח קפיצי מסתובב בגב, וכולם מגיעים לסניף ,Sogoodבו נציג המכירות במקום מותח את המפתח הקפיצי שבגבם ומעניק להם כוחות מחודשים. הפסקול שליווה את הפרסומת היה השיר "I feel good" של הזמר ג'יימס בראון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.