שנה לאחר הכניסה של משקה האנרגיה BLU לאוסטרליה, מעורר קמפיין פרובוקטיבי של החברה הדים רבים.
BLU העלתה קמפיין בו נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני.
היקף המכירות של BLU באוסטרליה הגיע עד כה לחצי מיליון אירו, והכוונה היא לתפוס תוך 3 שנים נתח שוק של 7%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.