האם לברון ג'יימס איבד מהפופולאריות שלו בארצות הברית בעקבות "ההחלטה" שהעבירה אותו מקליבלנד למיאמי היט? ממש לא בטוח.
מספר סקרים ומשאלים אמנם הצביעו על הידרדרות בדעת הקהל על לברון. אבל לפי מאט הוואל, אנליסט של SportsOneSource, הנעל הרשמית החדשה של השחקן, "נייקי לברון 8", הפכה לנעל הכדורסל הנמכרת ביותר בארה"ב מאז הגיעה אל המדפים ב-26 באוקטובר. לפי הבדיקה שערך הוואל, הנעל השנייה הכי נמכרת, "ג'ורדן 9" (גם היא של נייקי), מכרה ב-20% פחות מזאת של לברון.
"לברון עדיין מוכר והנתונים מוכיחים את זה", אמר הוואל לאתר CNBC.
אגב, לברון ממשיך להיות גורם מכירות רציני לא רק כשמדובר על נעליים: מיאמי מובילה את ה-NBA בכל הקשור למכירת חולצות, עם נתח של 23% מכלל המכירות העונה, כשבאופן טבעי ללברון יש חלק עיקרי בכך. במקום השני בליגה מבחינת נתח מכירת החולצות נמצאת הלייקרס (20%).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.