האתרים הזרים ממשיכים להתחזק בישראל: הרשת החברתית פייסבוק ואתר שיתוף קבצי הווידיאו YouTube הגיעו בנובמבר לחשיפת שיא, כך עולה מ סקר TIM האחרון. פייסבוק התחזק ב-6.4% לשיעור חשיפה שבועי של 72.5% (מקום 2), בעוד ש-YouTube זינק ב-10% לשיעור חשיפה של 67% (מקום 3).
במקום הראשון מדורג גוגל, עם שיעור חשיפה שבועי של 92.1%. וואלה ו-ynet סוגרים את החמישייה הראשונה, עם שיעור חשיפה שבועי של 64.6% ו-57.5% בהתאמה.
מגמת ההתחזקות של חודש נובמבר באה לידי ביטוי גם בקרב אתרים נוספים. Mako, אתר הבית של זכיינית ערוץ 2 קשת, רשם זינוק של 23.1% לשיעור חשיפה של 35.9%, אתר השוואת המחירים זאפ התחזק ב-14.4% לשיעור של 26.7% (מקום 8), nrg מעריב צמח ב-9.6% לשיעור של 22.3% (מקום 10) ו-msn ישראל עלה ב-10.7% לשיעור של 15.7% (מקום 13). גם אתר רשת רשם גידול של 13.6% לשיעור של 12.5% (מקום 18).
בין האתרים שנחלשו החודש נמצאים נענע10, שאיבד 6.3% לשיעור חשיפה שבועי של 24.2% (מקום 9), ואתר אורנג', שנחלש ב-2.6% לשיעור חשיפה שבועי של 11.5% (מקום 20). אתר המסעדות Rest של קבוצת דפי זהב חזר להופיע החודש בסקר TIM, כששיעור החשיפה השבועי שלו עומד על 11.2% (מקום 21).
בגזרת אתרי הספורט נרשמה היחלשות כללית, כאשר אתר ספורט5 חוזר להוביל, עם שיעור חשיפה שבועי של 13.1% (מקום 16), בהשוואה לשיעור חשיפה שבועי של 12.8% לאתר ONE (מקום 17).
בקרב אתרי הכלכלה, שיעור החשיפה השבועי של "גלובס" עומד על 12.3%, ושל "דה מרקר" על 14.9%. בנתוני הגלישה ממקומות העבודה, שיעור החשיפה השבועי של "גלובס" עומד על 11.9%.
יצוין כי שיעורי החשיפה של אתרים דוגמת "דה מרקר" כוללים גם תכנים לא כלכליים, ובעיקר את "דה מרקר קפה", אשר על-פי גוגל טרנדס מושך אליו 30-40 אלף גולשים ביום.
סקר האינטרנט של TNS טלסקר הוא ה-58 במספר, והוא נערך בקרב כ-800 משתמשי אינטרנט, בגילאי 13 ומעלה, מפיזור ארצי ומייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.