פייסבוק, הרשת החברתית הפופולרית בעולם, עשויה לדווח על הכנסות בהיקף של כ-2 מיליארד דולר בשנת 2010 - כך דיווחו 3 מקורבים לחברה. מדובר בצפי הכנסות גבוה יותר מהערכות המוקדמות, וכמו כן מדובר במכירות כפולות מאלה שרשמה החברה ב-2009, אמרו אותם מקורבים שסירבו להיחשף בשמם.
לפייסבוק היו מכירות של 700-800 מיליון דולר בשנה שעברה, והצפי לסך כל ההכנסות ל-2010 הסתכם ב-1.5 מילארד דולר, כך דיווחו אותם מקורבים.
לרשת הפופולרית יש יותר מחצי מיליארד חברים שהפכו אותה למטרה נכספת למפרסמים גדולים. דובר פייסבוק סירב להתייחס לידיעה בדבר ההכנסות הצפויות.
אם ההכנסות אכן נכונות ומדובר ב-2 מיליארד דולר, המשמעות היא שפייסבוק, שנוסדה ב-2004, צומחת בקצב אדיר ומהיר יותר מענקיות האינטרנט כמו גוגל ויאהו.
לשם השוואה, יאהו, שנוסדה ב-1994, הציגה הכנסות של 1.6 מיליארד דולר רק אחרי 9 שנים משנת היווסדה ב-2003 והכנסות של 3.6 מיליארד דולר ב-2004.
גוגל, שנוסדה ב-1998, הגיעה להכנסות של 1.5 מיליארד דולר "רק" אחרי 5 שנים משנת היווסדה, וכמו כן הגיעה להכנסות של 3.2 מיליארד דולר בשנת 2004, אחרי 6 שנים מאז היווסדה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.