ועדת הכלכלה אישרה הבוקר (ד') להאריך לשנתיים נוספות את תוקף "תקנת השעה" שמסדירה את החרמת כלי הרכב על עבירות תנועה ואת אכסונם במגרשי אחסנה.
הוועדה לא נענתה לבקשת המשרד לביטחון פנים להפוך את התקנה לחוק קבוע שאין צורך לחדש אותו, וביקשה מהמשרד ומהמשטרה להציג מחקרים מבוססים יותר, שיוכיחו את יעילות החרמת כלי הרכב ואחסונם במתכונת הנוכחית.
כפי שנחשף ב"גלובס", למרות טענות המשרד לביטחון פנים והמשטרה כי להחרמה יש ערך מרתיע גבוה, בפועל נרשמת מדי שנה עלייה של עשרות אחוזים במספר החרמות כלי הרכב - ובהתאם גם בהכנסות הכספיות של הזכיינים המפעילים את מגרשי האכסון.
השנה צפוי מספר החרמות הרכב לנוע סביב 15 אלף כלי רכב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.