בסוף הרבעון הראשון של שנת 2011, ואם חברת HOT תיכנס לפעילות בתחום הסלולר, תפסיק פלאפון את ההתקשרות עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי - ותעביר את תקציב הפרסום שלה במלואו לידי אדלר-חומסקי, המטפל כיום בחלקים מהתקציב.
הודעה על כך מסר מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, למנהלי באומן-בר-ריבנאי.
לא מדובר בצעד מפתיע, שכן באומן-בר-ריבנאי בחרו לפני כ-5 שנים ללכת על תקציב הפרסום המלא של HOT, שהלכה ושלחה זרועות ליותר ויותר תחומים המשיקים לפעילות קבוצת בזק. לפיכך הלך וקטן הנתח היחסי של קבוצת באומן-בר-ריבנאי בכלל תקציב הפרסום של פלאפון.
בשנים האחרונות שימש אדלר-חומסקי כמשרד הפרסום הראשי של פלאפון ושל קבוצת בזק בכלל, והוביל את רוב המהלכים המרכזיים שביצעה הקבוצה, בהם מהלך המיתוג מחדש של פלאפון.
נציין כי תקציב הפרסום המלא של פלאפון עומד על כ-15 מיליון דולר בשנה.
דוברת פלאפון מסרה בתגובה: "אנו עובדים עם שני המשרדים, ובימים אלה יש באוויר קמפיין סמארטפונים של באומן-בר-ריבנאי, שזוכה להצלחה יתרה. אנו נשקול את המשך עבודתנו עם באומן-בר-ריבנאי בהתאם להתפתחויות בענף התקשורת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.