חברת סקייפ תפצה את לקוחותיה על התקלה בת 30 השעות ביום רביעי האחרון, שהשביתה את שירותי החברה ומנעה מהמשתמשים לבצע שיחות קוליות באינטרנט, תקלה שעדיין לא תוקנה במלואה.
בתחילה טענה החברה כי התקלה נבעה מהאקרים שפרצו לאתר והשביתו אותו, אבל לאחר בדיקה שנערכה בחברה היא שללה את האפשרות הזו.
בחברה מוסרים כי הם עושים את כל שביכולתם להתגבר על שאריות התקלה, וכי הם צופים כי היא תתוקן במלואה בקרוב.
כזכור, לפני יומיים האתר של סקייפ נפל, ועשרות מיליוני המשתמשים ברחבי העולם הביעו את מחאתם במדיה החברתית - בפייסבוק ובטוויטר. סקייפ מסרה ביום רביעי כי רק מי שמנסה להתחבר מחדש לשירות נתקל בבעיה, וכי משתמשים שנשארו מחוברים יכלוים לבצע שיחות כרגיל.
התקלה הובילה את מנכ"ל החברה, טוני בייטס, להתנצל באופן אישי בבלוג החברה ולהבטיח פיצוי לכל המשתמשים שלא יכלו להשתמש בשירותיה (ראו קליפ מטה). לדבריו, הטכנאים הצליחו לייצב את האתר של סקייפ, והשירותים השונים פועלים כעת ב-90% ניצולת.
החברה תשלח ללקוחותיה פיצוי במייל שיקנה למנויי ה-"Pre Pay" וה-"Pay as You Go" כ-30 דקות שיחה בחינם לכל העולם. הלקוחות הקבועים יקבלו שבוע שלם של שיחות בחינם.
צפו בווידיאו: מנכ"ל סקייפ טוני בייטס מתנצל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.