באופן לא מפתיע, חברת התיירות איסתא מעבירה את תקציב הקריאייטיב שלה ממשרד באומן-בר-ריבנאי למשרד ענבר-מרחב-שקד - כך נודע ל"גלובס". את דריסת הרגל הראשונה שלו בתקציב השיג ענבר-מרחב-שקד לפני מספר חודשים, עת קיבל לידיו את תקציב האינטראקטיב של הקבוצה.
באומן-בר-ריבנאי טיפל בתקציב הפרסום של איסתא ב-3 השנים האחרונות. הוא זכה בו לאחר מכרז בו התמודדו גם משרדי הפרסום GPS (אז של אדלר-חומסקי) ומשרד יורו ישראל, שהחזיק עד אז בתקציב.
עזרה מיו"ר איסתא לשעבר
העברת התקציבים לענבר-מרחב-שקד אינה נחשבת להפתעה גדולה, שכן גיא קלנר, המשמש כמנכ"ל משרד זה, היה בעבר יו"ר דירקטוריון איסתא. כאמור, דריסת הרגל הראשונה היתה באמצעות העברת תקציב האינטראקטיב, שאינו חלק זניח בפעילות החברה.
איסתא היא קבוצת התיירות הגדולה בישראל. מחזור המכירות שלה עמד בשנת 2010 על כ-1.5 מיליארד שקל עם רווח נקי ב-9 החודשים של השנה של כ-28 שקל. לחברה 28 סניפים, ופעילות האינטרנט שלה ענפה מאוד. לפי נתוני גוגל ואלקסה, אתר איסתא הוא אתר התיירות המוביל בארץ.
בשנים הקודמות עמד התקציב על חצי מיליון עד מיליון דולר במחירים ריאליים. תקציב הפרסום באינטרנט עומד על כ-1.5 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.