בעקבות הפחתת תעריפי הקישוריות הצפויה לחול ב-1 בינואר השנה, מבקשת בזק ממשרד התקשורת לאשר לה לראשונה בתולדותיה לצאת בחבילות תעריפים הכוללות מחיר קבוע לשיחות גם לסלולר.
החבילות החדשות הוגשו לאישור המשרד לפני כחודש וחצי והן כוללות 3 מסלולים. במסלול הראשון לתקופה של 6 חודשים מציעה החברה 300 דקות לכל היעדים תמורת 49.9 שקל לחודש.
החל מהחודש השביעי המחיר יעמוד על 69.9 שקל . במסלול השני מציעה החברה 600 דקות במחיר של 64.9 שקלים והחל מהחודש השביעי מחיר של 79.9 שקל לחודש.
במסלול השלישי תציע בזק 750 דקות במחיר של 74.9 שקל לחודש והחל מהחודש השביעי 89.9 שקל לחודש. החבילות כוללות את התשלום הקבוע שבו מחויבת החברה. להערכת בזק לקוח שיצטרף למסלול ישלם מחיר של 5 אג' לדקת שיחה לסלולר ולנייח כאחד.
הקמפיין בדרך
בזק תצא בקרוב בקמפיין על מנת לחדד את המסר של הכדאיות הכלכלית לשיחות מהבית לסלולר. העלות של שיחה מבזק לסלולר בעקבות הפחתת תעריפי הקישוריות יעמוד על 14.47 אג' לדקה.
לדברי רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, החברה לא יודעת לצפות את התנהגות הצרכנים בעקבות ההפחתה, אבל הוא מקווה שהפעם היות ומדובר בתמריץ מאד משמעותי כלכלית, ניתן יהיה לראות הסטת תנועה מבוקרת מכיוון המכשירים הסלולריים לכיוון הקווים הנייחים. הוא ציין כי על פי חישובים שעשתה החברה וסקרים שונים, הערכה היא שמשפחה יכולה לחסוך 900 שקל בשנה במידה ו-10% מהשיחות יעברו מהסלולר לנייח, ואילו משפחה שתעביר 30% מהשיחות מהסלולר לנייח, תחסוך 2,300 שקל בשנה.
בזק הציגה נתונים לפיהם החיסכון לגופים עסקיים ולמשק בכללותו צפוי להיות אדיר. המשק בכללותו יחסוך מיליארד שקלים כתוצאה מההפחתה, גם ללא הסטת התנועה לקווים הנייחים, ו-2 מיליארד שקל אם רק 10% מהתנועה תוסט לכיוון הקווים הנייחים. עבור חברות גדולות ובינוניות החיסכון יעמוד על עשרות אלפי שקלים בשנה ומעלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.