חודשיים לאולפן הדינמי של ערוץ 10: הרייטינג עלה ב-16%

בערוץ טוענים כי המהדורה הפכה לאטרקטיבית בעיני קהלים צעירים ■ למרות העלייה, בסיקור אסון הכרמל נרשמה עדיין העדפה ברורה לחדשות ערוץ 2

חודשיים לאחר השקת אולפן החדשות הדינמי של ערוץ 10, מסכמים בערוץ עלייה של 16% ברייטינג הממוצע של המהדורה. מדובר בעלייה מ-10.5% רייטינג שנרשם בשבוע ההשקה לרייטינג של 12.2% בשבוע האחרון.

באולפן החדש הושקעו 5 מיליון שקל, ומלבד העזרים הטכניים הרבים מייחסים בערוץ את העלייה לסדרת כתבות של דב גילהר על משטרת ישראל, הכתבות של יואב קוטנר על אמני ישראל וזו של טליה פלד קינן, שעסקה בהורים.

מערוץ 10 נמסר כי "העלייה הרציפה ברייטינג מאז השקת האולפן הדינמי מתבטאת גם בגידול משמעותי בהיקף החשיפה של המהדורה המרכזית. יותר ממיליון צופים נחשפים לחדשות 10 מידי שבוע. הנתונים מראים שהמהדורה המרכזית של הערוץ הופכת לאטרקטיבית יותר לקהלים צעירים וכי מאז השקת האולפן הדינמי של חדשות 10, חלה עלייה של 33% ברייטינג המהדורה בקרב גילאי 25-44 ובמקביל חלה ירידה של 17% ברייטינג המהדורה בקרב גילאי 65 ומעלה".

עם זאת, יש לציין כי באירוע החדשותי המשמעותי האחרון, השריפה ביערות הכרמל, ההעדפה של הצופים לחדשות 2 הייתה ברורה למדי. המהדורה המרכזית של יום חמישי בערוץ 2 (יום תחילת האסון) בהגשתם של יונית לוי ודני קושמרו, הביאה נתון של 26.8% צפייה, לעומת 11.1% בלבד לערוץ 10.

"אולפן שישי" באותו שבוע, בהגשתם של יונית לוי ויאיר לפיד, הביאה 21.1% צפייה, בעוד שבאותו זמן הביא משדר החדשות המרכזי של שישי עם יעקב אילון ומיקי חיימוביץ בערוץ 10 10.9% צפייה.