בשנת 2007 זכתה חברת הביגוד הסינגפורית Global Brands Group במכרז של פיפ"א לנהל את מכירות המרצ'נדייז שלה למשך 7 שנים. במסגרת הזיכיון, פתחה GBG חנויות של ארגון הכדורגל העולמי, בהן נמכרו בין היתר מוצרים רשמיים של המונדיאלים.
אבל החנויות החדשות של פיפ"א לא ממש הפכו ללהיט אופנתי, ו-GBG הודיעה בשבוע שעבר על פשיטת רגל. על-פי דיווחים, חובותיה של החברה עומדים על 150 מיליון אירו. "אנחנו מודאגים מההשלכות שיש לפשיטת הרגל על המותג שלנו ואנחנו מצטערים עבור GBG ועובדיה", מסרו מפיפ"א לסוכנות הידיעות AFP.
החנויות שפתחה GBG בסינגפור, טוקיו, לוס אנג'לס ולונדון ייסגרו. עדיין לא ברור האם פיפ"א תעניק זיכיון לחברה אחרת למכור את קו המרצ'נדייז שלה, או שתזנח לחלוטין את הפרויקט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.