אתר מכירות הכרטיסים לאירועי ספורט טיקטינגו, בבעלותו של היזם ואיש העסקים ספי דונר, מפרסם כי היקף המכירות שלו בשנת 2010 צמח באופן ניכר. על-פי נתונים שהתקבלו מהאתר, היקף מכירות הכרטיסים שלו בחו"ל זינק ב-98%, ובישראל בשיעור של 33%. טיקטינגו, שבבעלותו אתרים ב-7 שפות שונות, חצה במהלך דצמבר את רף 10,000 הכרטיסים שמכר השנה.
מה קורה בשוק הישראלי? הקבוצה הפופולארית ביותר בקרב האוהדים המקומיים היא ברצלונה, עם 1,430 כרטיסים, המהווים 40% מהמכירות בשוק המקומי. ריאל מדריד שנייה עם 347 כרטיסים, ובמקום השלישי אינטר עם 331 כרטיסים בשנת 2010.
ספרד היא המדינה המבוקשת ביותר, ומכירות הכרטיסים למשחקים של קבוצותיה מהוות 35% מסך המכירות. איטליה שנייה עם 32%, בעוד שאנגליה הגיעה רק ל-18% מהמכירות.
מבחינת מכירות בשוק הבינלאומי, הקבוצה המכניסה ביותר עבור טיקטינגו היתה אינטר, אלופת אירופה, שסידרה לאתר מכירות של 1,502 כרטיסים; יריבתה העירונית של אינטר, מילאן, מדורגת אחריה עם 485 כרטיסים; ברצלונה במקום השלישי עם 417 כרטיסים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.