פלאפון משנה אסטרטגיה ומזמינה את כל בעלי הרישיונות ל-MVNO להשתמש ברשת שלה. בכך מאמצת החברה מדיניות שונה משל מתחרותיה, ובמקום להיאבק במפעילים הווירטואליים היא מושיטה להם יד ומציעה להם לבוא ולהתארח על גבי הרשת שלה.
וודאפון בריטניה נוקטת מדיניות דומה, ונראה כי פלאפון בדרך להקמת מערך שייתן שירותים לאותם שחקנים חדשים.
במסגרת זאת חתמה לאחרונה פלאפון על הסכם עם פרי טלקום של שלמה שמלצר, והיום (ג') היא מדווחת על הסכם עם המשביר לצרכן, שבמסגרתו תארח את לקוחותיה - אבל לא במסגרת של מפעיל וירטואלי, אלא בהענקת מסגרת פעילות למועדון הלקוחות של המשביר, שתהפוך להיות בעצם מעין משווקת של פלאפון.
רמי שביט החליט למנף את מועדון הלקוחות שלו, 365, לכיוון שוק הסלולר, ובחצי השנה האחרונה ניסה לעשות כל מה שהוא יכול על מנת להגיע לסיכומים עם אחת החברות הסלולריות בדבר שימוש ברשת שלה.
שירותי התקשורת ישווקו תחת מותג עצמאי ויכללו מכירת מכשירים, דקות זמן אוויר, הודעות sms, שירותי תוכן ועוד, וזאת באמצעות הפלטפורמה הקמעונאית הנרחבת של קבוצת המשביר לצרכן, שכוללת כמיליון מחזיקי כרטיס מועדון 365 ויותר מ-140 נקודות מכירה, בהן רשת בתי כלבו המשביר לצרכן, רשת הדראגסטור ניו-פארם ורשת אופיס דיפו ישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.