הסטטוסים בפייסבוק מגיעים גם ל-YouTube. דף הפייסבוק הפופולרי "סטטוסים מצייצים", משיק היום (ד') מיזם וידיאו חדש - Status TV, שיפעל בערוץ YouTube ממותג.
תוכנית האינטרנט תציג מדי שבוע את 10 הסטטוסים הטובים ביותר, שנבחרו על-ידי חברת Lan2Lan. זאת בדומה לעמוד בפייסבוק, שמציג מידי יום את הסטטוסים החמים ביותר.
העמוד של "סטטוסים מצייצים בפייסבוק", שהוקם לפני כשנה על-ידי הזוג עדי ואבי לן, צבר כבר למעלה מ-30 אלף אוהדים, ומדי יום מועלים אליו כמה סטטוסים נבחרים, שזוכים לחשיפה גבוהה מאוד.
מטרת המיזם היא להעתיק את ההצלחה הזו גם לתחום הווידיאו, ולדברי אבי לן, "זו תמיד גאווה לראות את התינוק שלך מבצע עוד צעד אחד קדימה וזוכה להצלחה".
מיזם הווידיאו הופק על-ידי חברת התוכן של קבוצת Websense, שבבעלות הזוג קטי יופה וניסו לרדן, וחברת המשקאות פפסי היא זו שנותנת חסות לפעילות האינטרנט.
בפפסי מקווים לקדם באמצעות המיזם את המותג פפסי מקס, הפונה לקהל הצעיר, ולחבר את המותג לעולמות התוכן של יצירתיות בחדשנות. היום, כאמור, עלתה לאוויר התוכנית הראשונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.