פייסבוק עקף את גוגל לראשונה, והוא עתה האתר הנצפה ביותר בארה"ב ברוב שנת 2010. אתר הרשת החברתית עקף את האתר google.com, כאשר בין ינואר לנובמבר 2010 נהנה מביקור של 8.9% מהאמריקנים, בעוד שאל גוגל נכנסו באותה התקופה 7.2% מהאמריקנים. כך עולה מנתוני Experian Hitwise העוסקת במתן שירותי מדידה לפעילות המקוונת.
עלייתה של פייסבוק לראש רשימת האתרים בהם גולשים האמריקנים מצביע על המהירות בה נצברה הפופולריות של הרשת החברתית. בתוך 6 שנים הפכה פייסבוק לרשת החברתית הגדולה בעולם עם כחצי מיליארד משתמשים.
גוגל שמרה על מעמדה בראש רשימת האתרים הנצפים בשנת 2009 ו-2008. בשנת 2007 היתה זו MySpace של ניוז קורפ שהובילה, אך כיום היא מדורגת רק במקום השביעי.
עם זאת כאשר לוקחים בחשבון את כל הנכסים של גוגל, כגון YouTube ו-Gmail, הרי שגוגל עדיין אוחזת במקום הראשון עם 9.9% מסך הגולשים מתחילת השנה ועד נובמבר 2010. לפי דירוג זה ממוקמת פייסבוק במקום השני עם 8.9% מסך הגולשים, ו-Yahoo על נכסיו השונים מגיע למקום השלישי עם 8.1%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.