מינויים נוספים בשוק האינטראקטיב: ניר ברון מונה לתפקיד מנכ"ל TBWA דיגיטל ולסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA.
ברון (36) הוא מחלוצי תחום השיווק והפרסום המקוון, וב-3 השנים האחרונות הקים וניהל את חברת Mobile Guru, המתמחה בפרסום בסלולר. לפני כן כיהן כסמנכ"ל הסחר והמכירות בוואלה, לצד תפקידים נוספים בפורטל.
לברון תואר ראשון במינהל עסקים, והוא מרצה בתחום השיווק במסלול הלימודים של גוגל, ב"בצפר" של איגוד חברות הפרסום וכן באוניברסיטת ירושלים.
מינוי זה מגיע כשנה וחצי לאחר שרמי יהושע, מבעלי משרד הפרסום, רכש את מלוא המניות בחברת הדיגיטל שבה היה שותף - TBWA דיגיטל, מידי האחים גיא וירון מור.
יהושע אמר על המינוי כי "אני שמח על הצטרפותו של ניר לקבוצה. מינויו מחזק את היכולות האסטרטגיות של המשרד, וניסיונו יביא ללקוחותינו ערך מוסף רב. אני מאחל לו הצלחה גדולה בתפקידו החדש והמאתגר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.