חלק ממשתמשי שירות הדואר האלקטרוני הוטמייל של מיקרוסופט גילו עם תחילת השנה האזרחית כי תכתובות ישנות שאותן שמרו בעבר נעלמו מתיבת הדואר הנכנס שלהם. מאות תלונות הועלו אף לפורום התמיכה הטכנית באתר הוטמייל. גולשים אף התלוננו על העברה של המיילים מהדואר הנכנס אל תיבת המסרים המחוקים.
שירות הדואר האלקטרוני החינמי הוטמייל של מיקרוסופט הוא הפופולרי מסוגו בעולם, עם 360 מיליון משתמשים - כך על-פי נתוני קומסקור.
אנשי התמיכה הטכנית של מיקרוסופט ציינו כי הם מודעים לתקלה ומטפלים בה. "נראה כי מדובר בתקלה בסדר גודל מוגבל שממנה נפגעו מספר משתמשים. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי-נוחות", נמסר אתמול מחברת מיקרוסופט, שלא מסרה פרטים על מקור התקלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.