הפרסומת של בנק מזרחי-טפחות, באמצעות ראובני-פרידן ובכיכובו של דביר בנדק, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 13.5%.
הפרסומת של הבנק הבינלאומי, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של אסי כהן, היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השישי ברציפות. שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 23.5%.
ד"ר רינה דגני, יו"ר קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מצביעה על ההצלחה המרשימה של הקמפיינים של שני הבנקים, כאשר המאמץ האינטנסיבי שלהם בגיוס לקוחות חדשים נשא פרי, ומספר העוברים לבנק אחר הוכפל השנה לעומת השנה שעברה.
הפרסומת למילקי של שטראוס, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, ממשיכה לעורר אהדה בציבור, כאשר היא עולה שוב לרשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה השבוע.
הפרסומת ל-013 נטוויז'ן באמצעות גיתם BBDO, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.7 מיליון דולר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 268 (בהשוואה ל-274 בשבוע שעבר).
לעומת זאת, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה משמעותית ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-35 מיליון דולר (לעומת כ-31.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).
מנפנפים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.