הכוח של ה-NFL בארה"ב בכל הקשור לנתוני צפייה ולהכנסה מפרסומות בטלוויזיה, הפך את הסכמי הטלוויזיה של ליגת הפוטבול ליקרים בהשוואה לכל ליגה אחרת בעולם. הדוגמה האחרונה מתרחשת בימים אלו: רשת ESPN הגיעה להסכמה עם ה-NFL על הארכת הסכם השידורים לעשר שנים נוספות עבור סכום של 1.9 מיליארד דולר בעונה, כך מפרסם ה"ספורטס ביזנס ג'ורנל".
מדובר על הארכה של ההסכם שנחתם ב-2006 במסגרתו התחייבה ESPN לשלם 8.8 מיליארד דולר ל-8 שנים (1.1 מיליארד לעונה).
ההסכם כולל את ערב השידורים הכי נצפה בארה"ב, ה-"Monday Night Football", ואינו כולל את המשחקים בשבת ובראשון שהזכויות עליהם מוחזקות על-ידי רשתות אחרות.
ה-NFL מחזיקה במקביל הסכמים לשידור הליגה גם עם רשתות FOX (כ-720 מיליון דולר לעונה), CBS (כ-620 מיליון דולר לעונה) ו-NBC (כ-603 מיליון דולר לעונה). בסך הכל תחזיק הליגה בהסכמי טלוויזיה בשווי של כ-4 מיליארד דולר לעונה, והם צפויים לגדול משמעותית ב-2013 אחרי שההסכמים עם FOX, CBS ו-NBC יסתיימו וצפויים להתחדש בסכומים גבוהים יותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.