חברת פרטנר מרחיבה את אגף הדוברות בחברה ומרכזת תחת אגף זה את כל פעילויות התקשורת של החברה מול הלקוחות והקהל הרחב, העובדים והקהילה.
לעמליה גלזר, המכהנת במהלך 4 השנים האחרונות כמנהלת אגף הדוברות בפרטנר, העוסק בניהול קשרי המדיה, יחסי הציבור וניהול מרכז המבקרים, יתווספו כעת תחומי פעילות נוספים: תקשורת פנים-ארגונית ואחריות חברתית.
לדברי יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר: "הצורך הגובר והולך בתקשורת פתוחה, מתמשכת ושקופה עם כל מחזיקי העניין שלנו - עובדים, לקוחות, הציבור הרחב והקהילה - הוליד את הצורך לרכז תחת קורת-גג אחת את ערוצי ההדברות השונים.
"ריכוז פעילויות אלה תחת אגף מתמחה ייצור מארג מידע אחיד של הסברה כלפי פנים וכלפי חוץ ושיח רב-כיווני, הגון ושקוף בין החברה ולקוחותיה, העובדים וההנהלה, הקהילה והסביבה בה פרטנר פועלת.
"אני בטוח כי ניסיונה המקצועי, יכולותיה הניהוליות וראייתה האסטרטגית של עמליה יסייעו לחברת פרטנר במינוף הפעילות והמצוינות של החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.