הדוגמנית וזוכת התוכנית "הרווק", דפנה דה גרוט, תוביל קמפיין של רשת תכשיטי אבגד לקולקציית תכשיטי הכלות 2011.
דה גרוט תרוויח עבור הקמפיין סכום מדווח של 8,000 דולר.
הקמפיין, בהשקעה כוללת של 300 אלף שקל, יכלול עיתונות, מגזינים ודיוור ישיר. הרשת מפעילה 5 סניפים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.