רשת איקאה ישראל, בשליטת מתיו ברונפמן, פירסמה היום (ד') את נתוני המכירות שלה ב-2010, לראשונה מאז הפיכתה לרשת עם פתיחת החנות השנייה בראשון-לציון במארס השנה. החנות הראשונה של החברה במתחם פולג בנתניה פועלת מאז 2001.
בשתי חנויות הרשת ביקרו ב-2010 כ-3.5 מיליון מבקרים, גידול של כ-56% לעומת 2009.
איקאה מדווחת על מכירות שיא אשתקד: עלו ב-40% והסתכמו ב-2010 ב-678 מיליון שקל.
בשתי חנויות הרשת בישראל ביקרו מאז פתיחתן כ-24 מיליון מבקרים. באתר האינטרנט של החברה ביקרו יותר מ-4.5 מיליון גולשים בשנת 2010 - גידול של כ-40% לעומת 2009.
שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר כי העלייה במכירות באה לידי ביטוי בכלל תחומי הפעילות של איקאה, כאשר הבולטים הם: תחום המטבחים ופינות האוכל, המזרנים, מחלקת הילדים והטקסטיל. נתונים אלה מצביעים על התחזקות אמון הצרכן הישראלי בקטגוריות הריהוט השונות ובאיכות המוצרים של הרשת".
איקאה ישראל שייכת לרשת איקאה העולמית, שכוללת 320 חנויות ב-38 מדינות. בכל חנויות הרשת בעולם ביקרו ב-2010 כ-699 מיליון צרכנים, ומחזור המכירות הכללי הסתכם נכון לסוף אוגוסט 2010 בכ-23.8 מיליארד אירו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.