זמן הנסיעה הממושך בכביש מספר 1 לא התקצר - הפקק רק התחלף בזמן ההמתנה לרישום לנתיב המהיר. כך עולה מתלונות נוסעים שביקשו להירשם והגיעו ל"גלובס".
מהפניות עולה שהגולשים לאתר החברה אינם מקבלים את הקוד הנדרש לזיהוי, אשר נדרש לצורך המשך תהליך הרישום; במקביל, זכיינית הנתיב אינה מפעילה שירות תמיכה באתר, כך שאותם נוסעים נדרשים להירשם טלפונית במוקד החברה. זמני ההמתנה במוקד גבוהים, כך שחברת הנתיב המהיר אינה מבצעת רישום מידי של הפונים, אלא אוספת את פרטי המתקשרים וחוזרת אליהם כעבור 48 שעות.
מספר הנוסעים שמצליחים להירשם דרך האינטרנט נאמד במאות בודדות, לעומת 10,000 פניות טלפוניות ליום. ל"גלובס" נודע כי מספר המנויים בנתיב עד כה נאמד ב-12 אלף. החברה לא מתכוונת בשלב זה לקנוס נוסעים בנתיב - גם אם לא עלה בידם לבצע רישום מוקדם.
חברת הנתיב המהיר: "עם פתיחת הנתיב פנו אלפי נהגים בכל יום למוקד, מה שיצר עומס זמני. כל נהג שהחל בתהליך רישום באמצעות האינטרנט או במוקד הטלפוני לא ייקנס עד להשלמת הרישום".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.