קבוצת התקשורת הדתית-לאומית "בשבע" הקימה משרד פרסום. ל"גלובס" נודע, כי בעלת אתר ערוץ 7 והשבועון "בשבע", תקבל לקוחות מהמגזר הדתי-לאומי, שתקציב הפרסום השנתי שלהם נע בין 250-300 אלף שקל.
בקבוצה מתחייבים כי המשרד, שיקרא "דתקום", יפרסם את לקוחותיו בכל אמצעי התקשורת ובכלל זה גם המתחרים לערוץ 7. כיום מחזיק המשרד ב-7 תיקי לקוחות ובהם החברה לפיתוח הרובע היהודי בירושלים והמכללה למנהיגות חברתית.
המודל לפיו גופי תקשורת מחזיקים גם בחברות פרסום, נחשב לבעייתי מבחינה אתית במדיה המרכזית, אולם נהוג בקרב כלי תקשורת מגזריים בעיקר במגזר הערבי. "אם מקבלים החלטות שלא מתעסקים עם לקוחות בינוניים ומעלה אלא רק בקטנים שצריכים הרבה עזרה אין בעיה", אומר מנכ"ל הקבוצה, דודו סעדה, "כמעט לכל חברות הפרסום הפועלות במגזר יש מדיה שלהם וזה רק מסייע להם".
לדבריו משרדי פרסום גדולים לא ששים לקחת את הלקוחות שהוא יקבל והמשרד יתרכז בעיקר בפרסום במדיה הדתית, עיתונות בתי כנסת ואירועי קד"מ. לדברי סעדה, בדיקת שוק שערכה הקבוצה הראתה כי ישנם כיום למעלה מ-600 מוסדות וגופים עסקיים המזוהים עם המגזר הדתי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.