כשמדליקים את מכשיר הטלוויזיה ורואים עגלות קניות מתעופפות בשמיים, זה אומר שמשהו דרמטי קורה ברשת שופרסל. הרשת, שמסיימת את 2010 עם גידול של כ-23% בהוצאות שלה על פרסום, מחליטה להסב את סניפי שופרסל ביג לשופרסל דיל המזוהה עם דיסקאונט.
יש לציין כי שופרסל דיל השקיעה בפרסום השנה כ-32 מיליון שקל במחירים ריאליים עם גידול של כ-133% ביחס לשנת 2009.
למלאכה נרתם אדלר-חומסקי&ורשבסקי, אחד ממשרדי הפרסום של הרשת, המטפל בצוותא עם גיתם במותג שופרסל דיל, והתוצאה היא קמפיין בווליום פרסומי גבוה, בולטות על המסך והשקעה מוטת טלוויזיה.
הפחתת דמי הקישוריות מייצרת יתרון עבור חברות התקשורת הביתית, ו-HOT, בדומה לבזק ול-013 נטוויז'ן, מאמצת את ההזדמנות בשתי ידיים, תוך כדי שהיא משיקה קמפיין נוסף לטריפל באמצעות באומן-בר-ריבנאי. הפעם מדובר בטריפל משודרג הכולל 500 דקות שיחה גם לנייד, וניתן לומר כי הנוסחה ממשיכה להצליח, והפרסומות ממשיכות לשעשע תוך כדי קישור עם הטאלנטים של החברה.
בנק דיסקונט לא מפקיר את הזירה, ולאחר הקמפיין המוצלח של הבנק הבינלאומי, ו"להעביר את דביר" של בנק מזרחי-טפחות שחזר שוב לאחרונה, מרגיש הבנק הירוק צורך לצ'פר שוב בכרטיסים מסובסדים את לקוחות מפתח דיסקונט.
הפעם מדובר באופרה אאידה, שתוצג ביוני למרגלות המצדה. בפרסומת משתתפים ישראל קטורזה ומודי בר-און, ועל הביצוע אחראים כמו תמיד יהושע TBWA.
אם אתם מרגישים שהאינטרנט בבית "לא סוחב", יכול להיות ששמתם לב למבצע של 012 סמייל, שמעניק לכל לקוחות ספקי האינטרנט המתחרים שדרוג למהירות 12 מגה ללא תוספת תשלום, באמצעות גלר-נסיס-פובליסיס. אין ספק כי מבצע אגרסיבי שכזה מעמיד את המתחרים בפני בעיה, שאת פתרונותיה נראה בקרוב בפרסומות שיעלו.
המותגים המושקעים
1. שופרסל דיל - 2,523,506 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי
2. HOT - כ-2,465,713 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי
3. סופר-פארם - 1,616,322 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי
4. בנק דיסקונט - 1,364,537 שקל - באמצעות יהושע TBWA
5. 012 סמייל - 1,289,226 שקל - באמצעות גלר-נסיס-פובליסיס
* הנתונים מתייחסים לתאריכים 7-13/1/2011.
** הכותב הוא מנכ"ל יפכת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.