גוגל מינתה את פול סולומון לתפקיד מנהל התקשורת ומערך הדוברות שלה בישראל וביוון. סולומון שימש ב-7 השנים האחרונות כדובר ומנהל יחסי הציבור של החברה המרכזית למשקאות קלים, "קבוצת קוקה-קולה ישראל". סולומון יעבור לגוגל בשבועות הקרובים וישמש כחבר הנהלה.
גוגל ישראל, בניהולו של מאיר ברנד, שעד כה נעזרה בענייני הדוברות במשרד שטרן-אריאלי, בחרה עתה, לאור התרחבות פעילותה בארץ, שלא להסתפק רק ב"מיקור חוץ" של שירותי דוברות, אלא למנות דובר משלה. בכל אופן, בכוונת החברה להמשיך ולעבוד עם שטרן-אריאלי.
סלומון עלה לישראל ב-199. הוא עבד בנציגות האזורית של חברת קוקה-קולה כמנהל יחסי ציבור האחראי על ישראל והרשות הפלסטינית. ב-2001 הוא הצטרף למשרד כותרת, לפני שחזר לקבוצת קוקה-קולה ישראל לשמש כדובר הקונצרן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.