מגזין התרבות והסביבה "כביש 40" מציע למכירה 33% ממניותיו ל-10 משקיעים אסטרטגיים.
ל"גלובס" נודע כי מדובר במהלך מקיף, במסגרתו מתכוונת מייסדת העיתון, מיכל רומי, להפכו לעיתון המוחזק על-ידי כמות גדולה של אנשים שיוכלו לקדמו, הן באמצעות השקעה כספית והן באמצעות קשרים ויכולות רלוונטיים בתחומי המדיה והפרסום.
עבור 33% ממניות העיתון נדרש סכום של 600 אלף שקל.
"כביש 40" פועל מזה 11 שנה. בסיסו במצפה רמון, והוא נהנה ממיטב הכותבים בתחומים שונים. לוקחים בו חלק דמויות ידועות כמו אורנה בנאי, עידו רוזנבלום, אורלי קסטל-בלום ועוד.
במקביל, מינתה רומי את היזם ואיש העסקים זיו סגל למנהל הפיתוח העסקי. בשבועות האחרונים מנהלים סגל ורומי פגישות עם עשרות גופי מדיה ואנשי תקשורת בולטים, במטרה למכור להם מניות בעיתון ולצרפם למיזם. השבוע גם הושק לעיתון אתר.
לדברי רומי, "מטרת המהלך היא להגדיל את כמות התוכן ושטחי הפרסום ולהרחיב משמעותית את התפוצה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.