רשת האופנה הבינלאומית forever 21 תחנוך את החנות הראשונה שלה בישראל בקניון עזריאלי בתל-אביב, בדומה לרשת H&M - כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי התוכנית היא לפתוח את החנות כבר בספטמבר 2011, ערב ראש השנה.
החנות בעזריאלי תהיה דו-קומתית ותשתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר, וככל הנראה תחליף את מתחם יטבתה בעיר בקומה הראשונה.
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחר משא-ומתן עם מספר גורמים, החברה העולמית החליטה לפעול בישראל ישירות ולא באמצעות זכיינים. חברת גילרמן גלובל, שבבעלות דני גילרמן, תשמש כחברת הניהול של המותג בארץ.
"אני מאוד מקווה שאם נעמוד בלוח הזמנים, החנות הראשונה תיפתח לקראת ראש השנה", אמר היום (א') גילרמן ל"גלובס". בהתייחס לאפשרות שהרשת תשלם דמי פינוי, אמר גילרמן כי "אני לא בטוח שמדובר בדמי פינוי".
ההחלטה לפתוח חנות ראשונה בעזריאלי אינה מקרית, שכן האסטרטגיה של forever 21 היא לפתוח חנויות בסמוך ל-H&M, כיוון שהיא רואה בה מתחרה ישירה. לדברי גילרמן, התוכנית היא לפתוח 4-5 חנויות נוספות במהלך 2012.
לדברי גילרמן, "אנחנו בוחנים מספר אפשרויות ונפגשתי עם כמה מבעלי הקניונים, עם ג'קי בן-זקן, ליאורה עופר, מנחם עינן, ארנון אורן ויוסי צבי. אני בטוח שהפריסה תהיה אופטימלית".
- מה הפוטנציאל מבחינת סניפים?
"קשה להעריך כרגע, אבל אין לי ספק שזו תהיה חברת האופנה הכי מצליחה בארץ, כמו שהיא מצליחה בכל העולם. אני בטוח שהיא מאוד תצליח גם כאן".
forever 21 הוא מותג אופנה צעיר, שנוסד בלוס אנג'לס בשנת 1984 על-ידי הדרום קוריאני דון וון ג'אנג ובת-זוגו.
בשנים האחרונות המותג זוכה להצלחה והתפתחות מואצת, והוא פעיל היום עם מאות חנויות ברחבי ארה"ב, קנדה, סינגפור, אינדונזיה, ירדן, כווית ועוד.
לחברה העולמית מספר פורמטים שבהם היא פועלת, כאשר העיקרי בהם הוא forever 21. מחזור מכירות החברה עומד על כ-2 מיליארד דולר בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.