חברת הטכנולוגיה הישראלית Celltick השלימה היום סבב גיוס הון של 8 מיליון דולר, שיאפשר לה לגייס 100 עובדים חדשים לפיתוח הדור הבא של המוצרים.
סלטיק היא חברת טכנולוגיה בת 12 שנה, אך לפני שלוש שנים בלבד שינתה את המודל העסקי שלה והפכה מספקית טכנולוגיה לחברת מדיה.
מאז הקמתה גייסה סלטיק 42 מיליון דולר, כולל הגיוס הנוכחי, משורה של משקיעים ובהם קרן ההון סיכון JVP, שהשקיעה בחברה מיום הקמתה, והקרן האירופית אמדאוס קפיטל.
החברה לא מוכרת את הטכנולוגיה שלה, אלא משתמשת בה כדי להעניק שירותים ללקוחותיה. כיום סלטיק מציגה רווחיות ורושמת הכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנה. סלטיק הוקמה בשנת 2000 והיא מתמחה בשיווק ופרסום על טלפונים סלולריים.
שלוש שנים לאחר שינוי המודל לסלטיק יש 50 הסכמים של חלוקת רווחים עם מפעילים סלולריים בינלאומיים, כגון וודאפון, אמריקה מובייל, צ'יינה יוניקום וקבוצת סינגטל.
רונן דניאל, מנכ"ל סלטיק, אמר היום כי "המודל העסקי החדש הוכיח את עצמו, שכן ההכנסות גדלו פי ארבעה כבר שלוש שנים ברציפות".
טכנולוגיית השידור האינטראקטיבי של סלטיק הופכת את הטלפון הנייד לערוץ תקשורת המוני בזמן אמת. המידע מתקבל ישירות למכשיר, ללא הפרעה של פעולתו התקינה של הטלפון. המערכת של סלטיק יוצרת מדיה חדשה, שבה התכנים המוזרמים מנוהלים כלוח שידורים לכל דבר הכולל תכניות, מידע, יישומים ופרסומות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.