פיאט היא כיום בעלת הבית של קרייזלר והיא נחושה בדעתה להתחיל להחזיר לעצמה חלק מההשקעה. הסנונית הראשונה בתהליך הוא "אימוץ" המיניוואן דודג' ג'ורני באמצעות "הנדסת מותג", שכוללת כמה שינויים קוסמטיים, שם חדש - "פרימונט" - וכמובן הסמל של פיאט במרכז.
עוד "תרומה" של פיאט לגרסה האירופאית של הג'ורני היא מנוע טורבו-דיזל בנפח 2 ליטר ממשפחת המולטיג'ט של פיאט, בהספק 170 כ"ס, שיוצע לצד מנוע ה-V6 בנפח 3.6 ליטר של הג'ורני האמריקני. הגרסה האירופאית של פיאט תצויד באבזור מקיף, כולל חישוקי 17 אינץ', 7 כריות אוויר, מסך מגע מתקדם ועוד.
ישראל תהיה ככל הנראה אחד השווקים היחידים במערב, שבהם תשווק הגרסה של פיאט לצד הגרסה המקורית של דודג'. זאת בשל העובדה, שהמותג קרייזלר בישראל כפוף ישירות לחברה בארצות הברית ולא לפיאט-אירופה.
פיאט פרימונט
פיאט פרימונט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.