תקציב הפרסום של מוזיאון המדע בירושלים עובר ממשרד הפרסום רגב-קויצקי למשרד הפרסום יורו ישראל - כך נודע ל"גלובס". היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון שקל בשנה.
יורו ישראל מחזיק גם בתקציב יחסי הציבור של המוזיאון, מאחר שתקציב זה מנוהל על-ידי ארד תקשורת.
תקציב הפרסום של מוזיאון המדע בירושלים נוהל ברגב-קויצקי רק בשנה האחרונה, וזאת לאחר שבעבר טופל במשך שנים רבות במשרד הפרסום ערמוני בייטס.
מוזיאון המדע על-שם בלומפילד בירושלים הוא עמותה רשומה, מיסודם של האוניברסיטה העברית וקרן ירושלים, אשר מטרתו לעורר סקרנות ולהציג לקהל הרחב את המדע בדרך פשוטה ומושכת, כחלק מתרבות היומיום. מאז פתיחתו בשנת 1992 ביקרו במוזיאון למעלה מ-2 מיליון איש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.