מקאן-אריקסון זכה בסוף השבוע בפרס ה"פלטינום", המוענק לזוכים במקום הראשון בתחרות האפקטיביות השיווקית הבינלאומית AME, עבור הקמפיין ל"קוטקס יאנג" של חוגלה קימברלי, אשר הוכתר באופן רשמי כאחד מ-4 מהלכי השיווק הטובים בעולם.
בנוסף לכך זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה, ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם.
תחרות AME משתייכת ל"פסטיבל ניו-יורק" היוקרתי לפרסום ושיווק, מהתחרויות החשובות והגדולות ביותר בתחום הפרסום.
בשבוע שעבר עלה מקאן-אריקסון לשלב הגמר בתחרות הנערכת בניו-יורק זו השנה ה-17, בה מתמודדות עבודות של משרדי פרסום מרחבי העולם, ונבחרים בה, לפי חלוקה גיאוגרפית, מהלכי השיווק האפקטיביים ביותר.
השנה הוגשו לתחרות מועמדויות מ-30 מדינות מרחבי העולם, מתוכן העפילו לשלב הגמר מועמדויות מ-17 מדינות, ביניהן שתי עבודות זוכות של מקאן-אריקסון ישראל.
"מקאן-אריקסון גאה בזכייה הבינלאומית במקומות הראשונים בקטגוריית הצלחה ביעילות מהלכים שיווקיים", מסרה איריס בק, מנכ"ל מקאן-אריקסון. "ההישג מבטא את מאמציה הבלתי פוסקים של הקבוצה לייצר עבור לקוחותיה מהלכים הנשענים על ערכים של מצוינות, בשימת דגש על אפקטיביות שיווקית. אנו מודים לחברות תנובה וחוגלה קימברלי על האמון ועל שיתוף-הפעולה שהביא להישג חסר התקדים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.