חברת AIG ישראל, בניהול חוה פרידמן שפירא, משיקה בימים אלו שירות חדש ללקוחותיה הפרטיים במטרה להפוך את חברת הביטוח בשיווק ישיר לחברה עם טאץ' אישי. השירות - "נציג אישי בתביעות" - כולל ליווי הלקוח הפרטי על ידי נציג קבוע לאורך כל הטיפול בתביעה ועדכון יזום מצד החברה לאורך התהליך כולו, ותקף במקרה של הפעלת כל סוגי הביטוח ללקוחות הפרטיים.
בחברה מציינים כי ההשקעה הכוללת בשירות, שפותח במשך שנה וחצי, ובמהלך ההשקה עומדת על 4.5 מיליון שקל. השירות נעשה באמצעות כך שהלקוח מנותב באופן אוטומטי לנציג האישי בכל פעם שהוא מתקשר לחברה, והנציג מהווה עבורו כתובת קבועה בארגון. נציין כי חברת AIG ישראל פועלת גם עם סוכני ביטוח ואולם בביטוחי הפרט, בעיקר בביטוחי רכב, היא פועלת בשיווק ישיר כשהלקוחות עובדים ישירות מול החברה בעת הרכישה ובעת טיפול בתביעות.
אורי קליין, סמנכ"ל השיווק של AIG ישראל, הוביל את הקמת השירות ומסביר כי השירות מתוכנן כך "שהחברה משתדלת להיות שני צעדים לפני הלקוח ולחסוך עבורו כמה שיותר מהטרחה. על-י מחקרים שערכנו, המאפיין החשוב ביותר עבור הלקוחות, עוד יותר ממחיר הפוליסה, הוא מענה שירותי ויעיל ברגע האמת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.