אפליקציית ה-iPhone של חברת הכבלים HOT מבססת את עצמה לקראת הפיכתה למנוע הכנסות משמעותי בעבור החברה.
ל"גלובס" נודע כי מאז השקת האפליקציה, החינמית בינתיים, לפני כ-4 חודשים, נעשו באמצעותה 2 מיליון הזמנות, כחלק מאסטרטגיית 3 המסכים שהחברה מנסה לקדם בחודשים האחרונים.
עוד נודע כי בחברה עובדים על פיתוח של אפליקציית iPad, אבל טרם ידוע מתי זו תושק.
עד כה נרשמו כ-100 אלף הורדות של אפליקציית ה-iPhone של חברת HOT, אשר ניתנת להורידה בחינם.
לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", זמן הצפייה ב-iPhone הוא מאוד גבוה ביחס לצפייה סלולרית ומגיע עד לשעתיים בממוצע. לפי שעה, כל פרק של הפקה עולה שם בסמוך לזמן השידור האמיתי שלו, כאשר מדובר בתוכניות מקור.
לפי הערכה, בחודשים הקרובים תהיה הבחנה באפליקציה בין מנויים לכאלה שאינם מנויים, והצפייה תחל להיות בתשלום, מה שלפי תחזיות עולמיות עשוי להיות הצעד הנכון והמתבקש על-ידי חברות הכבלים המבקשות לשרוד בעידן הניו-מדיה המשתנה.
בתוך כך, מציינת השנה החברה 6 שנים ל-HOT VOD. במסגרת זו יינתנו ללקוחות החברה שורה של תכנים ללא תשלום. החבילה כוללת מאות שעות של תכנים, ותוצע החל מיום שלישי 1 בפברואר עד לסוף החודש.
עלות המבצע מוערכת בלמעלה מ-4 מיליון שקל. בין היתר יוצעו תכני מקור ורכש מגוונים בחינם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.