מתרחבת התחרות הסלולרית במגזר החרדי, שמירס היא שחקנית דומיננטית בו. ל"גלובס" נודע כי מירס פנתה למשרד התקשורת והתלוננה שוב, הפעם נגד חברת פלאפון - שנוקטת אותה פרקטיקה של מדיניות מחירים טורפנית כלפי לקוחותיה במגזר החרדי.
מירס חוששת כי החברות הסלולריות פועלות במתואם על מנת לפגוע בה במיוחד בעת הזו, על רקע השתתפותה במכרז להקמת רשת סלולרית חדשה, ועל רקע היותה חלק מקבוצת HOT.
לאחרונה התלוננה חברת מירס בפני משרד התקשורת על כך שסלקום יצאה במבצע אגרסיבי במגזר החרדי. סלקום לא הציעה את התעריפים המיוחדים לכלל לקוחות המגזר, אלא ללקוחות מירס בלבד. משרד התקשורת נענה לבקשתה של מירס והורה לסלקום להפסיק את המבצע.
עכשיו, כאמור, נזעקת מירס גם נגד פלאפון וטוענת כי האוליגופול של סלקום, פלאפון ופרטנר (למרות שככל הידוע לא התלוננה נגד פרטנר) מנסה לפגוע בה במגזר החרדי, על מנת להחליש אותה לקראת התמודדותה במכרז להקמת רשת סלולרית חדשה.
מקורות בקרב החברות הסלולריות טוענים: "ההתנהגות של מירס היא בבחינת טובל ושרץ בידו. מירס שומרת על מעמד חזק ביותר בקרב המגזר החרדי, והיא מאד דומיננטית שם, בעיקר על רקע העובדה שיש ברשותה הכלי הייחודי של שיחות חינמיות בווקי טוקי, שאין למתחרותיה.
"במשך שנים מירס גבתה את קנסות היציאה הכי גבוהים בשוק, ועכשיו, לקראת ביטול הקנסות, כאשר היא רואה שהלקוחות החרדים שלה מקבלים הצעות אטרקטיביות ויכולים לעזוב אותה מבלי להיקנס, היא מתבכיינת שמישהו מתחרה בה. חבל רק שמשרד התקשורת נזעק לעזרתה מבלי לשמוע את תגובת החברות".
מפלאפון נמסר בתגובה: "לא ידוע לנו על פנייה כזאת. אנחנו פועלים בשוק תחרותי, שבו כל חברה מתחרה על ליבם של הלקוחות. מטרתו של משרד התקשורת היא להגביר את התחרות, ולכן כל פנייה למשרד במטרה למנוע תחרות היא תמוהה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.