קבוצת אדלר-חומסקי ממשיכה להתחמש באנשי אינטראקטיב מהשורה הראשונה: ל"גלובס" נודע כי הקבוצה מצרפת לשורות חברת המדיה שלה, מדיה קום, את בועז שובל, שיהיה אחראי על רכש המדיה באינטרנט.
שובל שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10 - תפקיד בו כיהן במשך כשנתיים, בהן היה אחראי על הכנסות האתר משיתופי-פעולה ופרסום מקוון. לפני כן שימש שובל כסמנכ"ל השיווק והמסחר של ynet במשך כ-5 שנים.
הצטרפותו של שובל לקבוצת אדלר-חומסקי מתרחשת זמן לא רב לאחר שהקבוצה גייסה בכיר נוסף בתחום זה: כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לפני מספר שבועות מונה יוסי ארז לתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הפרסום אדלר-חומסקי.
ארז, לשעבר מנהל קבוצת הדיגיטל של מקאן-אריקסון, הוא האיש שהחל את המהפכה הדיגיטלית בקבוצת מקאן, אולם לפני כשנתיים, תקופה קצרה לאחר מינויה של איריס בק למנכ"לית החברה, הוא פרש מהתפקיד אך נשאר מעורב בקבוצה.
באלדר-חומסקי פעלו בשנים האחרונות באמצעות חברת האינטראקטיב גריי אינטרקאטיב, אך חיפשו מזה תקופה ארוכה צורת התנהלות חדשה שתתאים לעידן הדיגיטלי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.