חברת MGS, יבואנית דיאדורה, בחרה פרזנטור חדש למותג שלה. החברה חתמה עם הזמר אייל גולן על חוזה ל-3 שנים, במסגרתו היא תשלם לו כמיליון שקל לשנה.
הפרזנטור הקודם של המותג האיטלקי היה רן דנקר, שייצג אותו במשך 3 שנים, עד 2008.
ההסכם עם גולן יכלול קמפיין בהיקף של כ-3 מיליון שקל, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים". הקמפיין יכלול פרסומת טלוויזיה, פרסום באינטרנט, מודעות בעיתונות וברדיו ושלטי חוצות.
מותג הספורט דיאדורה נוסד בשנת 1948, כאשר תחומי ההתמחות של החברה הם אופנת כדורגל וריצה. עם הקמתה בשנת 1986, חברת MGS החלה לייבא את המותג ולשווקו בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.