מנהל הקריאייטיב הראשי במשרד הפרסום יורו ישראל מתחלף. בן סבר ימונה לתפקיד במקומו של אופיר מירב, שביקש לעזוב לאחר 4 שנים במשרד.
סבר שימש עד לאחרונה כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי. לפני שהצטרף לבאומן, עבד סבר כמנהל קריאייטיב באדלר-חומסקי וקודם לכן כארט דירקטור במקאן-אריקסון.
בין היתר סבר לקח חלק בקמפיינים לעלית קפה, HOT, ניופאן, השקת המותג טורנדו בישראל, בייגל בייגל, נשנושים וכן גם בקמפיין של פלאפון עם נינט.
לדברי אייל ארד, מבעלי יורו ישראל, "סבר משלב יכולות קופירייטינג, ארט ודיגיטל ברמה הגבוהה ביותר, שילוב שהוא העתיד של עולם הפרסום".
בתקופה האחרונה קיבל יורו ישראל 3 תקציבי פרסום חדשים - בית ההשקעות דש איפקס, סונול ומוזיאון המדע בירושלים. מנגד הוא איבד את חלקו בתקציב הפרסום של קוסמופארם, כשהמותג קרמה עבר לטיפולו של גליקמן-נטלר-סמסונוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.